May 12, 2004

budak2 zaman skarang...

starring:aku
cakir, 5thn..dajah1

aku:cakir!da wat keje skola loms
cakir:blom..kir x reti
aku:cpt wat..yg x reti tanye, along aja..
cakir:bukunye x jupe..
aku:cr laa elok2...[sambil tlg crkan]
cakir:da cr daa..x jupe
aku:ni ape?cr ngn mulut mmg x jupe..
cakir:[tersengih]pensel xde..
aku:eee...semedang xde pensel![tiap2 pg mak aku ks die pensel br] kt skola td pakai pe?
cakir:yg tu patah..
-ble da dpt pensel
aku:siapkan cpt..ikt je pe yg cikgu tulis tu..tgk along wat ni
aku:buat tau!along nk g dapor sat
cakir:alaa..along pegangle tgn kir
aku:heee..malasle tu!sampe ble nk pande cani?tgk k.mayam da pande bace kir xreti g
kate nk jd doktor..wat sdr dulu!
-kat dapor
cakir:along...eraser xde..
aku:[cewah..speaking pulak adik aku ni]eraser tu ape?
cakir:eraser laaa
aku:yela..bhs melayunye ape..along x phm laa
cakir:PENGADAM laa!

kahkahkah..speakin konoOns..bhs melayu pn pelat lg..jnoh nk aja die sbt pemadam..
klo die sbt jadual..jd dajual huhu
geramtoi kt cakir ni..suke wat muke comey+muke kesian sampe smorg nk tlg watkan homwek die..bsh kasut die..susun dajual die..
tp dgn aku, jgn harap aaa
haha..akukan along yg x berperikemanusiaan

die ade 3 cita2..bomba, polis, doktor[cite2 aku dlu]
tp br ni aku tanye..die kate abah soh kir jd doktor[aku gak cikgu]
wpn die wat muke tiap2 kali aku cite sai 'kwn along potong mayat'
huhuhu
kesian gak kt die..6 dr 9 adkberadk aku msk skool awai
dajah1 time umo 6thn..inc. me

tp cakir?die br je 5taun last April!
mujur mayam 1clas ngn die..bolelaa tlg tgk2kan hehe
aku tgk die ok gak..klo tanye 4 plus 6 ke 7 minus 3 ke..sume die leh jwb
klo tanye die sirahke..wah..mmg terer!
probs die juz tulis lmbt sket..n xreti bace..
die bole mengeja sebnonye..tp malas nk eja!
suke bg alasan mcm2..
wat homwek sket..mulela die kuarkan suare manje die..'along..kir penat.."

isk..dasar anak bongsu!hahaha..cakir i love u

1 comment:

Teja Wafa' said...

sayangilah adik beradik kita.,,,,;D